Veelgestelde vragen - Bestelling

De inhoud van mijn koelbox stemt niet overeen met mijn bestelling. Wat nu?

We doen er alles aan om elke bestelling perfect af te handelen. Stuur ons een mailtje en vertel ons wat er ontbreekt of verkeerd is geleverd. We helpen je zo snel mogelijk verder!

info@brochette.be

Ik ben niet altijd thuis, hoe kan ik toch bestellen?

Laat via de opmerkingen ("jouw speciale wensen" ) bij het winkelmandje weten waar we jouw koelbox mogen plaatsen als je niet thuis bent. Dus je geeft best een adres op van een buur of een winkel.
Laat zeker een "nuttig telefoonnummer" na. 
Als het transport verzorgd wordt door Dynalogic worden pakketten immers nooit onbeheerd achtergelaten.

Handig weetje : je kan bij de "opmerkingen" een tijdskader aangeven dat jou beter past qua levertijd. We houden hier dan rekening mee. 

We kunnen de boxen ook leveren op jouw werk, als dat makkelijker voor je is. Onze boxen blijven altijd 24 uur koel.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zodra het online bestelproces is afgerond, beschouwen we jouw bestelling als definitief. Omdat we met verse producten werken, kun je jouw bestelling niet meer aanpassen. Indien je ruim op voorhand hebt besteld, kun je steeds bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn om de bestelling te wijzigen: 0495/54.58.63

 

Kan ik in een voorgesteld BBQ-pakket iets wijzigen of vervangen?

Neen, de pakketten zijn samengesteld zoals beschreven en de samenstelling kun je niet wijzigen. Natuurlijk kan je wel à la carte producten naar wens bestellen.

Hoe moet ik bestellen en wanneer wordt alles geleverd?

Alles verloopt via de webshop. Je kiest er de gewenste producten en zet ze in je winkelmandje. Controleer of alle producten correct zijn en plaats je bestelling. Je betaalt online en veilig.

Voor levering aan huis :Wie voor 21 h bestelt dag 1, ontvangt zijn bestelling dag 3. Natuurlijk kan je ook een andere leveringsdatum kiezen en deze is héél handig te plannen!

Bij afhaal is de regel : voor 9h s morgens bestellen dag 1 dan kan je de volgende dag komen afhalen !

Ik wil een BBQ-pakket bestellen én wat losse producten. Kan dat?

Ja, absoluut! Jij beslist welke producten en het aantal. Op die manier vul je jouw box met al jouw lievelingslekkernijen. Toch nog onduidelijkheden? Stel je vraag via de chat-functie van Zendesk en laat je e-mailadres achter! Zo ben je het snelst geholpen bij vragen.

Wat zijn de voordelen van online bestellen bij Brochette.be?

Vanuit onze jarenlange expertise in vlees, via ons moederbedrijf Bourgonjon, weten we exact welk stukje vlees zich leent voor een heerlijke BBQ. We stelden met zorg enkele pakketten samen en laten onze klanten de vrijheid om ook à la carte te bestellen. Zo kun je zorgeloos genieten van bereidingen op topniveau.

  • Uniek aanbod van kwaliteitsvlees
  • Uitgekiende samenstelling van producten
  • Het gemak van gekoelde levering aan huis
  • Factuur te verkrijgen (best apart account aanmaken)
  • Snel bereikbaar via onze chat-functie voor een persoonlijke service
  • Bereidingstips en recepten

Ik klik op "wachtwoord vergeten" en ik krijg geen e-mail

Wanneer je inlogt met jouw e-mailadres en je bent je wachtwoord vergeten dan klik je op "wachtwoord vergeten?".
Deze link verstuurt een e-mail naar jou met de procedure om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Dit gaat héél vlot, zodanig je weer verder kan surfen op de webshop.

Geen e-mail ontvangen? Kijk eens onder "spammail” of "ongewenste email".
De procedure is dan dat je eerst de e-mail verplaatst naar je gewone inbox. Daarna klik je op de link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.


Inloggen op brochette.be is gemakkelijk omdat je dan herkend wordt en je jouw vorige bestellingen kan bekijken. 
Géén paniek als je vastzit op de webshop. Het overkomt iedereen wel eens en de informatica heeft soms rare kuren. 

Wij zijn alert voor eventuele "kinken" in de kabel en horen het graag van jou mocht jouw ervaring op onze webshop minder vlot gaan.
Bedankt hiervoor alvast, wij streven naar continue verbetering.

Kan ik vorige bestellingen bekijken?

Ja! Dit is één van vele voordelen als je inlogt op brochette.be.
Je kan jouw vorige bestellingen raadplegen via "mijn account”:rechtsboven de pagina.
Daar kun je jouw vorige bestellingen raadplegen, je account-gegevens en het leveradres wijzigen alsook je wachtwoord herstellen


Wij zijn alert voor eventuele ongemakken tijdens jouw "shopervaring". Ondervind je problemen? Laat het ons gerust weten wanneer je minder vlot hebt kunnen werken. Wij streven naar een continue verbetering 😊

 

Verenigingen, studentenclubs, scouts ... kunnen die hier ook terecht voor bestellingen?

Voor grotere evenementen verwijzen wij je graag door naar ons Moederbedrijf Bourgonjon.be: offerte vragen via elke@bourgonjon.be
Hier kun je producten verkrijgen aan groothandelsprijs.
Je moet een minimumhoeveelheid van 5 kg afnemen per product.
Dit is  vooral geschikt voor :
-verantwoordelijken voor evenementen in een jeugdbeweging, studentenclubs, sportclubs, enz. 
-familieleden die een weekend organiseren met de familie in de Ardennen of ski-vakantie...en graag een hoeveelheid vlees wensen mee te nemen om samen gezellig klaar te maken.

Maak je alvast géén zorgen over de verpakking, je ontvangt te producten tegen een voordelige prijs èn aan huis geleverd.
Ben je klaar voor zo’n all-in service? :)
 

 

Toegevoegd aan je winkelmandje

Cote à l'os

Prijs: € 12,00
Aantal: 1