Bestelling

Vlees online bestellen...?

Voor velen lijkt dit nog iets “not done”

Bij de opstart van Brochette.be ondervonden we tijdens vele interviews dat mensen veel vragen hebben over hoe de bestelling en het transport gebeurt.
Via “Veelgestelde vragen” kom je al het één en ander te weten, maar via deze pagina zetten we nog eens de werkwijze op een rijtje van bestelling tot levering:

Wanneer je een diner of een bbq inplant, weet je vermoedelijk een datum en het aantal personen. Dit kun je makkelijk plannen op de webshop ;)

We hebben ondervonden dat de klanten van brochette.be het liefst à la carte bestellen.
Op deze manier bestel je alles apart volgens de hoeveelheid die jij zelf wenst.

Merk op dat je ook gewoon vlees kunt bestellen om te stockeren in je diepvries. We verpakken hiervoor alles per stuk vacuüm.

Enkel gehaktbereidingen zijn moeilijk vacuüm te verpakken (bijvoorbeeld saucisses), dit wordt dan netjes verpakt op schaaltjes die handig zijn om in te vriezen. Sommige verpakkingen zijn verpakt onder gas.

De prijzen zijn altijd geafficheerd per stuk. 

Telkens je bestelt, wordt jouw mandje gevuld en krijg je onmiddellijk een duidelijk overzicht van de kostprijs.

Je kiest voor afhaal in ons werkatelier (10h-12h)(Nijverheidskaai 18B Sint-Amandsberg) of voor levering aan huis. Op aanvraag is er een extra afhaalpunt in Sint-Martens-Latem (NA 14h)---> dit vraag je in de "speciale wensen" tijdens de uit-check.

Je vult je persoonlijke gegevens in zoals naam, adres, leveradres, speciale wensen i.v.m. verpakking, of bijvoorbeeld een andere plek (adres buren) waar wij jouw bestelling mogen afzetten indien je zelf niet aanwezig bent.
We laten normaalgezien geen box onbeheerd achter.*
De box van Brochette.be blijft minimaal 24 uur gekoeld, dus géén zorgen hieromtrent!
Je kan ook in de opmerkingen een ander tijdskader aangeven dat beter past.

Als je een factuur wenst voor jouw eigen bedrijf, dan maak je hiervoor best een apart account aanJe kunt vervolgens betalen via de KBC-betaalknop, Bancontact, iDEAL, Visa, Maestro of MasterCard.

Daarna ontvang je een bevestigingsmail waarin je een overzicht vindt van je bestelling, je keuze voor afhaal of de gewenste leverdatum. Deze controleer je best héél zorgvuldig zodat je niet voor verrassingen komt te staan op dag van de levering.

Je kan steeds eens bellen voor meer info, dan horen we jou eens en bespreken we de mogelijkheden :)
0032(0)495/54.58.63
Tot snel?


*Boxen die geleverd worden buiten de agglomeratie Gent worden verzorgd door de transportfirma Dynalogic. In hun policy staat dat een box niet onbeheerd wordt achtergelaten omwille van de voedselveiligheid.
Bestaande klanten van Brochette vonden het wel gemakkelijk om aan te geven waar de box mocht achtergelaten worden bij afwezigheid. Maar indien transport gebeurt door Dynalogic kan dit dus niet meer en geeft men dus beter aan bij welke buur dit mag afgezet worden bij afwezigheid in voorkomend geval.
 

Toegevoegd aan je winkelmandje

Cote à l'os

Prijs: € 12,00
Aantal: 1